петък, 18 септември 2009 г.

Гледката от моя балкон

Камбанарийте на двете църкви "Св. Николай" и Св. Богородица"- построени са в средата на ХIX в.
Когато прочетох поста на Димитрaна , грабнах фото апарата и щракнах няколко снимки ...е гледката не е кой знае какво ....Карлово се намира в южното подножие на Стара планина.
Карлово е разположено на 386 м надморска височина в северната част на Карловското поле, което се образува на югозапад от Стара планина, на север от Същинска Средна Гора и на североизток от Сърнена Гора.
Сега ги публикувам че останах малко по свободна :-)

8 коментара:

Maria каза...

Ох супер си ти е гледката! Умирам за Балкана!

Dimitrana S. каза...

Eх, красиво е при теб, Лати! Винаги са ме привличали възрожденските китни градове в подножието на Балкана.. Каква е розовата сграда?

Все повече се убеждавам, че идеята, тръгнала от Зорница, е наистина чудесна :-)

Dimitrana S. каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.
Dani каза...

Гледката е много хубава -гледаш планината.Аз живея на море ,но не го виждам ,но предпочитам планина/кой каквото си няма /Поздрави!

ghost13 каза...

:-)
Благодаря ви момичета!!!!
Дими розовата сграда на едната църква в града има две църкви на едната сминка се вижда синята камбанария и на другата...„Св. Николай” и „Св. Богородица”.

Dimitrana S. каза...

В Карлово всъщност съм била като дете.. пак ми се прииска :-)

За розовата сграда - предположих, че е на църквата, но.. никак не бях сигурна, признавам си. Някак си нетрадиционна, по-различна ми изглежда. И не само заради цвета..

Красиво е..

Maria Pepeldjiyska каза...

Латина, много хубава планина се вижда от твоя балкон, и при мен долу-горе е същата, само дето планините ни са различни....този регион е много живописен и винаги с удоволствие минаваме от там.
Хубави почивни дни!

Еoc каза...

Лати, красива е гледката от прозореца ти, планината е толкова близо :) А Карлово е прекрасен град :)