петък, 3 септември 2010 г.

Квадратчета със сладко и ронлив топинг




1 чаена чаша масло, меко /225гр/
1 чаена чаша захар
1 чаена лъжица ванилия
1 яйце
2 чаени чаши пълни брашно
1 бурканче сладко или конфитюр по ваш избор/ боровинки, ягоди, малини/



за поръската:
1 чаена чаша брашно
50гр. студено масло
¼ чаена чаша захар







Загрейте фурната до 180гр. Намазнете една тава. В голяма купа смесване, масло, захарта и ванилията разбийте на средна скорост, докато сместа из светлее и стане пухкава. Прибавете яйцето. Намалете скоростта на миксера и постепенно прибавете брашното. Сложете масленото тесто в тавата и с пръсти натиснете и изравнете блата. Размажете отгоре сладкото или конфитюра. За поръската:: Комбинирайте всички съставки в малка къпа. С пръсти започнете да роните сместа, докато се образуват трошички. Поръсете равномерно отгоре по всички краища.
Печете за 35-40 минути или докато отгоре стане златисто кафяво. Извадете и охладете напълно. Нарежете на блокчета. Може да се съхраняват в херметически контейнери. 24 блокчета .

източник:sweet kats kitchen

6 коментара:

Dani каза...

МНого красиви снимки, Лати :)
А сладкиша ми харесва, защото имам домашно сладко!
Поздрави и хубав уикенд!

Анонимен каза...

Сладкото изглежда много вкусно.. Благодарим за рецептата/Сьпруга ми е Бьлгарин-той преведе :))

ghost13 каза...

:-)
Dani Благодаря ти!
Тези дни съм отпуска и съм се разготвила... :-)
Много добре ни дойде сладичкото с кафенцето..
Приятен и спорен уикенд!

ghost13 каза...

Nesrin Meçik
Благодаря ти !!!
Много ме радва вашето одобрение!
Лек и спорен уикенд!!!


Teşekkürler!
Beni çok mutlu!
Işık ve tartışmalı hafta sonu!

Латинка

Nanita каза...

Eх,Лати....размечтах се!Изглеждат толкова вкусни,а снимките са чудесни!Поздравления!
P.S.Тъкмо ми дойде музата за готвени и фурната ми спря да работи.Остава ми само да се наслаждавам на прекрасните кулинарни творения.Така ми се прияде сладичко ммм.....

ghost13 каза...

Наталина това с фурната е голямо нещастие при нас се развали хладилника/5 год работи, пушената му, на външен вид супер, електроника и всякакви екстри/ наложи се да изпразня фризера и да занеса някой продукти при родителите ми за съхранение.
Ако не го оправят и ако ремонта е много скъп, ще се купува нов :-)

Благодаря ти,
Спорна седмица и дано проблема с фурната се реши лесно и удобно за тебе.

:-)