събота, 24 юли 2010 г.

Овесени бисквити със сусамов тахан и шоколадов чипс





Рецептата е от една книга за light and healthy desserts обаче беше записана на компютъра ми в електронен вид и при една инсталация изчезна въпреки че си прехвърлих нещата на диск. Тази рецепта я бях правила и публикувала в блока ми октомври месец 2008 год. и сега реших да я направя отново ..... и да я представя пак. Не съм сложила стафиди и шоколадов чипс заради племеницата ми... :-)




2 чаени чаши фини овесени ядки
1/2 чаена чаша брашно
1/2 чаена чаша ръжно брашно
2/3 чаена чаша кафява захар
1/2 чаена лъжица сода
1/2 чаена лъжица сол
1 чаена лъжица канела
70гр. масло, студено, нарежете на парченца
1/2 чаена чаша сусамов тахан
1 яйце
1 белтък
2 чаени лъжици ванилия
1 чаена чаша шоколадов чипс
1/2 чаена чаша стафиди или орехи























Загряваме фурната на 180гр.
Смесваме овесените ядки, брашната, солта, канелата, содата.
Отделно с миксер разбиваме тахана, маслото, прибавяме яйцето, белтъка, ванилията.
Прибавяме тахановата смес към овесената.
Прибавяме шоколадовия чипс и стафидите.



Сипваме от сместа по 1 супена лъжица или може да използвате лъжица за сладолед/ стават по - добре, защото сместа се отмерва по равно/върху пекарска хартия, използвайте вилица за да ги заравните отгоре. Печем за 15-16 мин. изкарайте и охладете за 3-4 мин. преди да преместите.



Няма коментари: